Mowl

Als ik niet leef, ga ik dood.


Beijing huanying ni

Sven Ratzke

Cabaret is geen beschaafd amusement, het is sociale chirurgie onder narcose van de humor, en voor de ontsmetting gebruiken wij schuurpapier. Jaap van de Merwe (1924-1989)

Vorig jaar was ik nog ’n beetje bozig op de organisatie van de Sonsbeek Theater Avenue omdat ze plots de restauratie hadden uitbesteed aan ’n grote landelijke warenhuisketen. Mijn toorn hielp. Dit jaar heeft men dat heilloze besluit teruggedraaid. Zeg dan nog maar dat Mowl geen invloed heeft. Reden genoeg om voort te gaan met ’t aanbrengen van verbeterpunten.

Nu dan: ’t weer. Door de gestage regenval wisten we van de vier festivaldagen d’r netto misschien anderhalf mee te pikken. Da’s natuurlijk te gek voor woorden. En daarom roep ik de organisatie ditmaal op om dat voor de volgende keer te regelen.

Wat Peking kan, kan Peking niet alleen, tenslotte.

[Met zilverjodide is veel plezier te beleven. Beschouw dat als ’n hint.]

  1. Wellicht kun je de organisatie wijzen op deze site?

    {Mowl: belangwekkende informatie.}

  2. Do you know the side effects of silver-jodide ?

    {Mowl: daarom is ’t belangrijk dat de wind naar ’t oosten staat.}

  3. Dat spul zou ik dan iedere dag dat ik moet werken gebruiken:-)

    {Mowl: goed punt voor CAO-onderhandelingen, dunkt me.}

  4. En zo schaar ik mij langzaam maar zeker weer in de toptien van veelzeggende meelezers.

    {Mowl: ga zo door.}

Plaats een reactie

Ontdek meer van Mowl

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag