Mowl

Als ik niet leef, ga ik dood.


Internot

(Ik zit heel illegaal op een vreemde computer te tikken. Ik moet wel, want mijn internet-verbinding ligt eruit. En pas op dinsdag komt er een monteur langs.

Tot die tijd ben ik er dus even niet. Gaan jullie me erg missen?)

  1. VERSCHRIKKELIJK!! want ik lees het bijna elke dag en als ik het gemist heb, ga ik vlug weer kijken, geweldig hoor!
    (p.s Je staat natuurlijk als mijn vaste opstartpagina! )

    {Mowl: ik ben vereerd. Ben je ook geïnteresseerd in een betaald abonnement?}

    1. ehhhh

      {Mowl: ik lees dat als een ‘ja’.}

  2. Nee, want je gaat gewoon iedere dag ergens illegaal een stukje schrijven om ons te laten lezen hoe de stand van zaken is.

    {Mowl: had je gedacht.}

  3. ‘k Ga je zeker missen, want hoewel ik niet telkens reageer, kom ik toch dagelijks jouw belevenissen lezen.
    Is er niemand in de buurt die gebruik maakt van een niet beveiligde draadloze internetverbinding? In dat geval kan je …. huh dat mag niet zeker?

    {Mowl: ze gebruiken allemaal wachtwoorden, de rotzakken.}

    1. Oei, ze zijn daar duidelijk slimmer dan hi…. never mind.

      {Mowl: slimmer dan hi?}

  4. En flickr ligt er ook al uit…

    {Mowl: dat malheur is gelukkig aan mij voorbijgegaan.}

  5. jee zeg…inderdaad een teleurstelling zeg….waarom doet jullie internet niet gewoon wat ie moet doen…signalen doorgeven…Sterkte en succes zonder internet mannen.,.

    {Mowl: internet doet het, de computer doet het. Maar ergens daartussen gaat iets mis.}

  6. Ja, hey, hoe moet het nu met mijn dagelijkse (ok, niet in het weekend, die haal ik in op maandag) portie BW???

    {Mowl: even flink zijn.}

  7. Gelukkig is het morgen weer o.k en daar zie ik echt naar uit. Heb BW 14 gemist B

    {Mowl: we zijn alweer terug.}

  8. En ik dacht nog wel dat het allemaal zoveel leuker ging worden!

    {Mowl: dat wordt het ook. Heus. Als je in november maar het juiste stemt.}

  9. ik kon vanmorgen niet reageren hier…nu wel??
    Maar ook ik ben blij als jullie er weer zijn…

    {Mowl: je werd aangezien voor spam, gek hè?}

Plaats een reactie

Ontdek meer van Mowl

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag