Mowl

Als ik niet leef, ga ik dood.


Dagje vrij

schittering

Ik geloof dat
liefde
het zonlicht
weerspiegelt
Sappho van Lesbos (± 630- ± 570 vGT)

’t Was ’n schitterende dag voor ontspanning & vermaak.

“Ga je nog iets doen vandaag?” vroeg Brrrr. Hij had z’n jas aangedaan & stond op ’t punt naar z’n werk te gaan. ’t Was net half zeven geweest. Ik was met ‘m opgestaan.

“O,” wuifde ik eventuele bedenkingen weg, “Ik heb zat te doen. Ik moet nog twee stukjes schrijven & dan dat verhaal-in-opdracht uitwerken & ik ga de stad nog in, iets leuks kopen & mezelf lekker verwennen.” Ik knikte. “Ik vermaak me wel.”

“Mooi.” zei Brrrr. Aan z’n stem hoorde ik dat ie me niet geloofde.

“Echt waar.” betoogde ik. “Heus.”

[Rond elf uur belde Brrrr. “En?” vroeg ie. “Ik verveel me.” zei ik. “Dat dacht ik al.” zeidie.]

  1. Kan hij zijn werk niet opzeggen?

    {Mowl: dat heeft dan weer van die vervelende financiële consequenties.}

  2. Nou ja zeg! terwijl ik, nog geen 5 minuten bij je vandaan, zat te doen heb..

    {Mowl: wat zeggen ze ook alweer over paarden?}

Plaats een reactie

Ontdek meer van Mowl

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag