Mowl

Als ik niet leef, ga ik dood.


Pieper

pieper

Luther verwekte een storm in Duitsland – maar Francis Drake herstelde de rust door ons de aardappel te brengen. Heinrich Heine (1797-1856)

In ’n zeldzaam con­tem­pla­tieve stem­ming zit ik achter ’t toet­sen­bord. Klaar en bereid om licht te laten schijnen over de tijd achter ons, meer nog dan de hoop en ver­wachtingen over ’t prille jaar te ver­woorden.

Dat duurt zo ’n aan­tal minuten tot ik met ’n zucht de MacBook dichtklap.

“Jij spoort niet.” diskwalificeer ik mezelf.

[Notitie voor mezelf: weemoed en nabeschouwingen horen plaats te vinden aan ’t end van ’t jaar. En anders m’n gebruiksaanwijzing d’r nog es op naslaan.]

  1. Niet sporen? Als ik je blog goed gelezen heb, heb je het afgelopen jaar juist heel veel gespoord. Dit jaar ook weer een voordeelurenkaart?

    {Mowl: erger — ’n jaartrajectkaart.}

  2. Soms brengt een aardappel rust, soms niet.

    {Mowl: net als winterpenen.}

  3. Jij zult het wel het beste weten:-)

    {Mowl: maar je mag ’t ’r best mee oneens zijn, hoor.}

Plaats een reactie

Ontdek meer van Mowl

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag