|
Hoe schrijf ik dit nou beknopt?
Een zakelijke maar vriendelijke dame van de telefoonaanbieder bood mij en m’n moeder haar welgemeende excuses aan voor het horkerige gedrag van haar collega van de klantenservice, een week eerder. Als m’n moeder niet meer naar ze wilde overstappen, begreep ze dat best. Maar als ze dat toch nog zou doen dan zou de aanbieder alle kosten van een tijdelijk dubbel abonnement ruimschoots vergoeden. Plus de reeds gemaakte uitgaven, maar dat sprak vanzelf. Was er trouwens al een monteur geregeld? Nee? Dan zou de aanbieder daar ook nog wel voor zorgen. ’n Heel prettige dag nog, meneer.
’n Heel prettige dag nog, mevrouw.
[Slechts één klacht naar ’n telefoonmaatschappij was voldoende om ’t vertrouwen in de klantvriendelijkheid van ’t bedrijf volledig te herstellen. Eén klacht en ’n kopie ervan naar ’n consumentenprogramma op televisie, dan toch.]
Plaats een reactie