Mowl

Als ik niet leef, ga ik dood.


E = mc2

vlinder

Bij de mens wordt de vlinder een rups. Henry de Montherlant (1896-1972)

Ik weet het heus wel: de mensen in Darfoer mochten willen dat hun grootste probleem slecht functionerend openbaar vervoer was.

Maar toch.

Toen ik gisteren, op de tweede dag van de nieuwe dienstregeling en met mijn hoofd vol watten en mijn neus vol snot, samen met tientallen andere reizigers, door de dienstdoende omroepster van perron één naar perron drie werd gedirigeerd om een kwartier na de geplande vertrektijd zelf tot de slotsom te moeten komen dat de vertraagde trein toch maar van perron één vertrok die daarna met een slakkengang van Z naar A keutelde, had ik dat besef van relativiteit om de een of andere reden even niet.

Gek hè?

[Er zijn veel dringender zaken dan vertraging. Hongersnood, bijvoorbeeld. Of aids. En de klimaatverwarming, een tsunami en, o ja, Wilders.]

  1. Er is àltijd iets wat erger is…maar wie het kleine niet eert… 😉

    {Mowl: heb je het tegen mij of tegen de mensen in Darfoer?}

  2. Alleen Rita ontbreekt nog in je laatste rijtje met euh…dringende zaken.

    {Mowl: ik heb geen volledigheid gepretendeerd.}

  3. Fijn dat je je ondanks alles toch nog realiseert dat Wilders erger is. Die spoort helemaal niet.

    {Mowl: vreemd. Iedereen die ik spreek, zegt dat. Die misleidde geesten die hem volgen zullen wel onder een stoeptegel wonen.}

  4. Wat een mooie kerstversiering hebben jullie! Vlinders in de kerstboom en rozen!! Wreed wijs!!

    Maak eens een grotere foto! Zou wel graag eens een groter geheel willen zien! pretty please? biete? s’ils vous plais? alstublief? 🙂

    {Mowl: kijk overmorgen maar.}

Plaats een reactie

Ontdek meer van Mowl

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag