Mowl

Als ik niet leef, ga ik dood.


Uitbesteed

krat

Toen ik thuis kwam verwachtte ik een verassing en er wachtte me geen verrassing, dus was ik natuurlijk verrast. Ludwig Wittgenstein (1889-1951)

Ik heb een verslag beloofd van de derde Mini Weblog Meeting, gisteren.

Ben benieuwd wanneer de gasten d’r mee komen.

[Wat? Zelf doen? Hé, ik ben pas vijf!]

  1. Ik ben ook erg benieuwd waar de gasten mee komen.
    En wanneer…

    {Mowl: laat maar zien, zou ik zeggen.}

  2. Ik ook, wil ook weten hoe het was! Als we er dan toch niet bij MOCHTEN (hihi) dan willen we wel een heel gedetailleerd verslag! Met foto’s en filmpjes!

    {Mowl: nou, niet te gedetailleerd, graag.}

  3. het was goed en gezellig….. mijn verslagje staat er op. hier en op mijn eigen log… Dank je wel voor de geweldige middag en avond.

Plaats een reactie

Ontdek meer van Mowl

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag