Mowl

Als ik niet leef, ga ik dood.


Geachte mevrouw,

Gisteren zag ik u en een aantal vrienden zitten op een terras in het Arnhemse Openlucht­museum.

U had dat ‘Openlucht’-gedeelte misschien wel erg letterlijk genomen: vol trots gunde u mij een gulle kijk op uw achterwerk.

De beide bijzonder blote batsen bombardeerden bepaaldelijk mijn belangstelling. Mijn blik bleef lang gefixeerd gericht op uw hammen.

Tot u uw t-shirt naar beneden trok en daarmee de betovering verbrak.

Het was een bijzondere ervaring, dat is zeker. U heeft er toch, hoop ik, niets aan overgehouden? Billenkoek, bijvoorbeeld? Of krentenkak?

[Ik heb trouwens nog wel een foto gemaakt van de situatie. Als u een afdruk wenst, kunt u contact opnemen met mij.]

  1. Hé, een stratemakersdecolleté…..
    een nieuwe weg?

    {Mowl: meer een put, lijkt me.}

  2. Ja, kijk, in dít geval dus niet, nee! Kwa mode.
    Nou goed, uit voorzorg kunnen we het misschien inderdaad maar beter helemaal afkeuren.

    {Mowl: ik kon d’r niks aan doen.}

  3. lekkere naat!

    {Mowl: liefhebber?}

  4. Heb je al een reactie ontvangen van deze geachte mevrouw?

    {Mowl: nee. Maar ik wacht.}

Plaats een reactie

Ontdek meer van Mowl

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag