Mowl

Als ik niet leef, ga ik dood.


Samenspraak

licht

Het duister is oorsprong en bestemming, het licht een tragisch intermezzo. Bergman (1921)

“Wat een fel licht.” zei ik toen we tegen de zon in de straat inliepen.

“Nou.” zei Brrrr. Daarna liepen we zwijgend verder.

“Je zei toch ‘fel’, niet?” vroeg Brrrr even later.

“Ja.”

“Precies.” zei Brrrr. “Ik verstond namelijk ‘geil’.”

“Nee. Ik zei ‘fel’.” zei ik.

“Dat dacht ik al.” zei hij.

We liepen verder. Naar het licht.

[Gelukkig nieuwjaar, trouwens. Met veel communicatie.]

  1. Geil…euh… Gelukkig nieuwjaar!!

    {Mowl: jij ook.}

  2. Gelukkig nieuwjaar!
    aldus.

    {Mowl: insgelijks.}

  3. t’Is maar wat je wil horen natuurlijk 😉
    En ook een gelukkig nieuwjaar!

    {Mowl: dat wil ik horen. En zeggen.}

  4. Allerbeste wensen voor een gezond en vreugdevol 2007. Het tegemoet lopen van de felle(al dan niet geile) zon lijkt me alvast een goed voorteken!
    Heel veel liefs vanuit Belgenland!

    {Mowl: moge 2007 je beste jaar worden.}

  5. Zolang er maar licht is aan het einde van de straat komt het wel goed met 2007.

    {Mowl: uiteindelijk komt alles goed. Had ik al het beste gewenst?}

  6. Lieve mannen, alle goeds voor 2007

    {Mowl: dat we jou dat ook wensen, mag vanzelfspreken.}

  7. Ik wens jullie een immers zonnig 2007.

    PS: Klik even op mijn naam. 🙂

    {Mowl: blij dat je er weer bent. Veel geluk.}

Plaats een reactie

Ontdek meer van Mowl

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag