Mowl

Als ik niet leef, ga ik dood.


Iets met ogen

oog

Het gelaat weerspiegelt de ziel, de ogen verraden haar. Marcus Tullius Cicero (106-43 vGT)

“Het was iets met ogen.” wist ik.

“Wat?” keek Brrrr op.

“M’n stukje. Met ogen. Toen ik wakker werd had ik het.”

“Wat?” Brrrr keek niet-begrijpend.

“Nou,” probeerde ik, “Jij sliep nog en ik had iets bedacht.”

“Met ogen?” raadde Brrrr.

“Precies.” Ik knikte. “En ik dacht nog: ‘Dat is nog es een leuk stukje’.”

“En?” vroeg Brrrr.

Ik ging zitten en zuchtte.

“Kwijt.”

[Het is dus maar dat je het weet: hier had eigenlijk iets geniaals moeten staan. Iets met ogen.]

  1. Met mijn ogen 4 dagen je stukjes niet gelezen, dat is welgeteld 4 dagen niet geleefd… ( nou ja, bij wijze van dan..)

    Een prachtig stukje, vraag me af wat dat geniale dan wel niet geweest zou zijn !

    {Mowl: ik ben d’r ook erg nieuwsgierig naar.}

  2. Als ik het goed begrijp, heb ik dus de voorbije dagen niets gemist? 🙂

    {Mowl: hier niet, in elk geval.}

Plaats een reactie

Ontdek meer van Mowl

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag