Mowl

Als ik niet leef, ga ik dood.


Libelle

Achter de zonwering op de slaapkamer was een libelle verstrikt geraakt in de touwtjes. Hij bewoog niet meer. Hij was dood, wist ik.
-“Hij leeft!” zei Brrrr toen ik hem het insect liet zien.
-“Nee joh, kijk dan, hij beweegt niet meer!”
Brrrr bleef erbij: de libelle leefde. Hij probeerde te slapen, maar het lukte niet.
Toen ik ging sporten, controleerde ik het beestje nog even: zo dood als een pier. Brrrr was inmiddels in slaap gevallen.
Even later kwam hij in de gym. Een beetje nerveus trots.
-“Ik heb de libelle bevrijd!”
-“Leefde hij dan toch?” vroeg ik ongelovig.
Brrrr knikte.
-“En hij vloog zo de slaapkamer uit!” Hij glimlachte.

Voordat hij de gym verliet, vroeg Brrrr: “Oja, wil jij het muisje onder het bed weghalen?”

Plaats een reactie

Ontdek meer van Mowl

Abonneer je nu om meer te lezen en toegang te krijgen tot het volledige archief.

Lees verder

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag